מדיניות כספיים והחזרות

מדיניות החזרה:

מדיניות ההחזרה שלנו נותנת לכם שקט ובטחון עם כל קנייה.

אם התחרטתם והחלטתם שהמוצרים אינם מתאימים לכם? אין כל בעיה. הודיעו לנו ונדאג ששליח אישי (בתוספת תשלום) יגיע לאסוף מכם את הפריטים וכספכם יוחזר לכם עד 14 יום מקבלת המשלוח (למעט דמי המשלוח). על הפריט להיות באריזתו המקורית ובשלמותו ונוכל להחליפו במידה שלא נעשה בו שימוש.

אנו מאמינים ב- 100% שביעות רצון, ולכן מעניקים תשומת לב רבה למהירות, ליעילות והטיפול בכל הזמנה. כדי לעשות זאת, אנו מפעילים מערך לוגיסטי מיומן ומקצועי, המבטיח כי המוצר שהזמנתם תגיע עד לדלת עסקכם, במהירות וללא פגם.

כל הזמנה מטופלת באופן אישי ועוברת תהליך בקרת איכות קפדני לפני שיוצאת לדרך.

מדיניות משלוחים

כל הזמנה מטופלת באופן אישי על ידינו. מרכז השילוח שלנו מוציא מידי יום משלוחים לכל חלקי הארץ .

כל המשלוחים, כל אזור בארץ,  הנם ללא עלות של דמי משלוח ובלבד שהעסקה תהא מעל סכום של 1500 ש"ח מינימום הזמנה.

מדיניות החזרת מוצרים:

החזרת מוצר בכפוף להחזרתו לאולטרה פט בע"מ באריזתו המקורית תוך 14 יום מיום קבלתו בניקוי דמי המשלוח.

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של התקנון, כספו של הצרכן יושב לו בעת קבלת במחסני אולטרה פט בע"מ בניקוי דמי משלוח מלאים (הלוך-חזור)

כמפורט בתקנון ולמעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר למחסני החברה על חשבון הצרכן.

לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שהצרכן פתח את אריזתם המקורית*,  *למעט שקי מזון לכלב/חתול שנמצא בו פגם.

בצריכת 10% מתכולת השק הלקוח יקבל זיכוי מלא לרכישה חוזרת.

בצריכה של יותר מעל 10% ועד 30% הלקוח יקבל זיכוי חלקי לרכישה חוזרת ,

המוצר ישקל במחסני החברה ויזוכה לפי עלות השק חלקי מספר הק"ג שהוחזר.

מעל 30% שימוש לא ניתן להחליף או להחזיר את המוצר.

** אין החזרות על מתקני גירוד מכל הסוגים בשל הרכבה לא נכונה ו/או שימוש לא נכון.

בכל מקרה אולטרה פט בע"מ תהיה רשאית לאשר או לבטל החלפה או החזרה לפי שיקול דעתה.

0
    0
    עגלה שלך
    העגלה שלכם ריקהחזור לחנות
    דילוג לתוכן